This Is A New Me

Jag känner förändringarna sprida sig i kroppen. Det bara är så, hur jag förändras med både insida och utsida på sistonde. Så jäkla galet, de är verkligen så, känner hur förändringarna blir fler och fler, jag ser de här rätt positivt. Vettet har bankats ini huvudet på mig hårdare än någonsin, faktiskt så är det så. Varför? Jag tror att jag efter allt som har hänt insett hur nära döden vi alla står, de krävs så lite för att ta steget för långt och jag vill inte dö. Det kan hända mer än man tror, lättare än man tror. Jag har slutat planera min framtid för den kan ändras lika snabbt som ett tåg flyger förbi. De här med att ha en bästavän har varit en trygghet för mig hela mitt liv, och de är de fortfarande men nu har jag min bästavän och jag är inte bunden till henne, vi ses när vi känner för de och vi vet vart vi har varandra. Men ord kan förstöra så mycket, kallar man någon som "bästavän" "lillasyster/storasyster" och så vidare kan de förstöra så himla mycket. Man kan börja bråka och då kanske man säger de till någon annan då kan den där första personen säga: du har bytt ut mig. De är ren skit att känna sig utbytt jag vet de, de är skit äcklig känsla att känna att någon står där du en gång stått, men därför ska man inte kasta ut dessa ord som man säger va? Förstår ni principen?

Jag är så jäkla glad att jag inte behöver ljuga om rökning/alkohol längre. För jag kan helt ärligt säga att jag inte röker och inte dricker. Jag har inte varit helt ärlig med de jag vet de. Men nu är det slut, ni kommer tycka de här låter lite men jag har itne rökt på flera veckor, och när man umgås i umgängen där rökning är tyvärr en ganska stor del så är jag jäkligt glad för dom ickerökning veckorna för min del, alkohl samma sak, jag har inte druckit på rekordlänge, jag vet inte varför man alkhol och tobak var en stor del av hela min fritid förut, jag tyckte de var spännande och kul. Efter de som hänt är ingenting kul längre, de enda jag tänker på när jag tänker på alkohl är hur mycket jag kunnat förlora för de. Är det värt de? NEJ. Vad är det som krävs för att folk ska förstå? Jag vet inte.. jag trodde en gång räckte men nej, tydligen inte. Jag hoppas verkligen att jag inte är ensam om de här, att ha förstått och ändrat på de! Jag är sjukt glad att jag lärt mig saker.. men de känns värdelöst att de krävdes så mycket för att jag skulle förstå..

Nu vet ni de mina vänner (:
HEEEEEJDÅ SÖTNOSAR

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Mycket bra sagt om jag får säga de själv.

Vem är din nu så kallade "bästavän" då?

Skulle vara kul med mer information!

Hare Gött!

2009-06-16 @ 18:59:25
Postat av: Linnéa

HEEELLO!

Tackar (;

Maya är min bästavän, de är och kommer hon alltid och vara (: Jag har flera vänner men bara en bästavän (:

Yes! Här hittar man de mesta (;

Desamma

2009-06-17 @ 00:01:53
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0