sommarlov!

Skolavslutningen gick galant. Skit snabbt och jätte bra. Föresten så är det så att min svenska/engelska lärare ska gå i pension, min mattelärare slutar, min mentor går och blir pappaledig så japp. Gick alltså i vinst med ett sommarlov men förlorade tre lärare. Det kommer nog bli bra. Vid halv två drog Maria och jag in till grönalund. Varför inte? De regna klart de inte var några där. MEN vi kom dit och jo tack mer folk än vi trodde. Inte jätte många men många. Vi träffade sa där och åkte insane x3, jetline x2, vilda musen x2, frittfall, sen åkte vi bläckfisken, lyktan, tekopparna och massa såna där små grejer. Haha. Vid sec drog vi därifrån tog en donken snabbt. Kvällen slutade iallafall med David, Sam  och Maria. Tog bussen hem och kom hem runt tio. Trevligt.

Nu ska jag och Maria lana skype!
Hörs imorgon. Ska få alla bilder av maria senare. Så de kommer bildbomber senare.

Pöss



Och vad sjutton hände med vädret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0