Sommarlov!

Jag har gått och lyckats bli sjuk på sommarlovet, eller aa bara två dagar. Har hunnit bli lite friskare nu, somnade om runt halv tio imorse och sov till halv tre. Gick upp, skajpa med Maria, duschade, bäddade rent, dammsög mitt rum. Jag sitter och skypar med henne fortfarande. Tänkte bjuda på en del bilder ifrån helgen!



Vi hade middag för pappa som fyller år i dag!



Det blev hamburgare för barnen!









DE där va ifrån lördagskvällen

Här kommer lite bilder ifrån lördagsdagen











Haha lite bilder ifrån Marias pool,bilderna togs innan sophie kom så de är jag och Maria!
Hjärtivännnen jag kommer sakna dig jätte mycket när du åker till grekland imorn!

Hör av mig inom kort! (:

Kommentarer
Postat av: Moster

Skönt att du är frisk igen...hoppas pappa blev firad ordentligt - underbart väder fick han iallafall.



Snart ses vi Linnea, det ska bli så härligt att träffa dig igen. Saknar dig alltid men framförallt när du inte bloggar...har ju ingen koll då.



Du kanske tycker att jag gnäller på dig men du vet varför jag gör det.



Ska bli så skoj att krama om dig och prata på riktigt.



KRAMEN

2009-06-29 @ 19:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0