SKOLAVSLUTNING

Japp. Igår kväll fanns ingen tid. Ska berätta för er vad jag gjorde. På dagen var jag i skolan där jag, maria, lovisa och jill gick hem till jill (skolarbete) och bakade en tårta (?). Den var skit god. Vi slutade runt 12.40 då jag och maria gick till mörby och väntade på David, Viktor och Sebbe. Vi gick hem till david där vi inte stannade länge. Sen var vi runt och slutade som vanlig tpå kyrkskolan. Där de bestämdes att Maria skulle sova hos mig. wiiiho. Vid tio över sju kom vi hem till mig och käkade middag. Vi stack ner på konsum och köpte lite gott och gick ner till en brygga och satte oss och pratade och fotade (dock med marias kamera så dom komemr senare) Vi kom hem runt halv tio stängde av datorn en timme senare. När vi la oss i sängen efter att vi hade valt kläder till idag så satte vi på röddrake, den första filmen i triologin hannibal aaaa vi såg inte så långt men den är ju eiu läskig. Vi somnade nog ganska snabbt och vcaknade runt sju imorse. Nu har båda duschat och maria står och plattar håret. Helvete vilket väder?!?!? Vi har skolavslutning i aulan ioförsig men ändå. Tråkigt. Vi ska vara på skolan 08.45 och själva skolavslutning för årkurs sju i friberga börjar klockan 09.00. AAAAA jag kan inte fatta?! VI HAR SOMMARLOV IMORN! WOHO.

Såhär glad har jag inte varit på länge!

Hörs senare ska ta med kameran och ta en massa bilder!

Pösss



Maria och jag förett tag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0