Right Now

Sitter jag med en kopp grönt te, skypar med Maria som åker imorn *snyft* och smsar med Sam som är på sitt landställe. Ganska skön kväll, har kollat på filmer i mängder och tänkte sätta på en till nu.

Nu har vi iallafall bokat när Maria ska komma upp till Luleå, hon kommer den 24juli så tar hon och jag flyget ner till stockholm den 29juli, sen åker vi till hennes landställe och kommer hem därifrån den 3augusti tror jag. Jag åker till Luleå redan den 12juli så jag har hunnit vara där i närmare två veckor när hon kommer, det ska iallafall bli skit kul, måste kolla om Maya skulle komma upp också nån gång, vi får se.

Min moster kommer hem om en vecka med kusinerna! WIIIIHO. Det var sex månader sen jag träffade dom, känns som en riktig evighet, fast våren har ändå gått väldigt fort. Jaja, iallafall, nu ska jag kolla på film och fortsätta med de jag gör.




Här sitter jag och blåser på mitt te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0