frukost/lunch

Andra dagen på sommarlovet och vädret har inte förändrats. TRIST. JAg vaknade runt halv tolv och först nu har jag duschat och fixat frukost lunch, hittade inget "klart att äta utan att göra något" så jag stekte ett ägg och stekte upp ett par pannkakor som jag skar i bitar och slängde i en stekpanna och stekte. SKIT gott. Nu blir mamma glad när jag äter fruksot och lunch hemma och inte drar en donken. Dagens planer ser ut som att träffa Maria, vi vet inte vad vi ska göra så de får vi se. Mamma har kameran idag för hon skulle på diverse skolavslutningar så bilder kanske tas med marias kamera i sådantfall. Japp. Idag är det den 12/6 de betyder att för ett år sen träffade jag Colin första gången in real life. vi hade pratat veckor innan men för ett år se idag träffades vi, herregud vad tiden går fort..

har sett hur alla har planerat sommaren vilken vecka dom ska åka och så vidare. Jag vet nästan ingenting om hur det ser ut min sommaren. Jag vet att jag ska upp till luleå i två och en halv vecka från 12juli till ja, typ 28juli kanske, vet inte. Sen ska ajg ut till Marias land, kanske åker ut till några flera. Haha.

Iallafall nu ska jag fixa iordning köket sen fixa mig själv.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vill bara säga att jag förr älskade

din blogg. men nu har det varit mkt

dålig uppdatering och när du laddar upp

bilder är det som alltid bilder på gräs å lampa.

Ja, självklart du e jätte duktig på att fota men di

blogg blir roligare att läsa om du har bilder på kläder å känbdisar. förlåt om jag låter som en bässrvisser men jag hoppa du förstpår vad jag menar.

2009-06-12 @ 19:38:37
Postat av: Anonym

vad hände med maya?!

2009-06-13 @ 11:52:42
Postat av: Alina

Mjo.. men så är det "/

Saknar dig enormt gumman, och du vet.. även fast du är kortare än mig så kommer jag aldrig att se ner på dig ;))

sköt om dig stumpan <3

2009-06-13 @ 14:05:44
URL: http://makesense.blogg.se/
Postat av: Korr råttan...

Wow...den som kommenterat innan mig är verkligen bra på att uttrycka sig...vilken fantastisk svenska.



Man blir ju orolig....

2009-06-13 @ 18:37:16
Postat av: Anonym

snälla uppdatera. din blogg blir sämre och sämre, fast den är ändå bra ;)

2009-06-14 @ 11:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0