trist

Familj
Mamma - Ja
Pappa - Ja
Syskon - Ja
Husdjur - Nej

Vänner
Välj En Vän Som..
Du litar på - Maya Strinnhed
Får dig glad - Maria Lundqvist
Du skrattar ofta med - Maria Lundqvist
Är saknad - MARIA :(
Du vill träffa - Maria, Jill, Maya
Känt länge - Maya
Känner dig väldigt bra - Maya & Jill
Du gjort mycket med - Maya

Känslor
Har du gråtit för att du varit arg? - Gråter alltid när jag är arg.
Har du varit kär i någon du inte haft chans till? - Haha aa
När grät du senast? - Ikväll
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? - Antar att de kan vara små grejer man inte orkar göra nåt åt
Menar du det du säger? - Japp såtr för allt
Ditt Eller Datt
Pengar eller kärlek? - Kärlek
Singel eller förhållande? - Beror på..
Sola eller bada? - BADA!!
Mobil eller dator? - Dator! Hallå SKYPE?
Gröna Lund eller Liseberg? - Grönalund eftersom de är mitt andra hem i sommar
Mc Donalds eller Burger King? - Mc Donalds såklart
Dans eller sång? - Såååång
Fotboll eller innebandy? -Foootboll
Flyga eller åka båt? -flyga

Ärlighet
Lovar du att vara ärlig? - ja
Har du varit kär i din bästa kompis? - Yepp! Min bästa killkompis
Har du ljugit? - Klart jag har
Har du fuskat på ett prov? - Yes
Har du berättat vidare en hemlighet? - Kan inte komma ihåg de just nu, men de har väl alla nångång
har du rökt utan att dina föräldrar vet? - Japp
Har du en hemlighet som bara du vet? - Många

Resor
Har du varit utomlands? -  Japp
I vilka länder har du varit? - Orkar jag verkligen inte skriva x)
Har du åkt flygplan? - Many times
Har du åkt Tåg? - Klart jag har
Har du åkt Båt? - Klart jag har
Har du åkt Buss? - Alltid
Har du bott utomlands? -Nepp
Vart i så fall? - No, only sweden
Kan du något annat språk? - Engelska, svenska lite franska, pyttelite ungerska (:

Rik Eller Fattig
Hur mycket får du i månadspeng? - 1100 kr (:

Har Du..
Eget rum? - ja
Egen TV? - ja
DVD? - Japp
Dator? - Klart
Mobil? - Klart
Kontokort? - Jopp
Över 2000 kr? - Dont know
Pool? - nepp
Studsmatta? - nepp
Cross/moppe? - nej men snart så
Pingis/biljardbord? - japp
Jacuzzi? - nepp
Villa? - nono
Märkeskläder? - verkligen inte, händer väl men inte alltid
Smink/smycken för över 5000 kr? - kanske, har itne kollat

Dagens
Kläder? - vita shorts, chockrosa smile linne
Smink? - mascara puder
Smycken? - tomassabo armband, mitt kompishalsband (:
Humör - Börja bra sluta mindre bra..
Gjort? - vakta kusinerna, badat, träffat Sam och sophie, sen träffa vi Sebbe & Viktor
Göra? - fundera
Sötnos? - Secret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0