Tillsammans Tredje Boken







JAg och sophie stack in på akademibokhandeln i eftermiddags för hon skulle lägga undan ett par böcker som hon skulle köpa till frankrike. Jag gick och kollade och blev smått som sagt hysterisk när jag såg att T I L L S A M M A N S tredje boken hade kommit ut! Jag har läst ettan och tvån på olika nätter, jag älskade dom! Verkligen jätte bra, jag redomenderar VERKLIGEN dessa böcker, men man måste läsa ettan först annars är det lätt att tro mig är ute och cyklar. Läs dom jag menar de verkligen, jag läser inte, jag tycker inte så himla mycket om att läsa men dom här böckerna många guldstjärnor!


Kommentarer
Postat av: linda

Ja! :D en tredje bok :P

2009-07-04 @ 11:26:24
URL: http://lindakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0