SONY a200

Jag och pappsen stack iväg till en ON/OFF butik där nikonD60 kameran faktiskt fanns, men pappa ville att vi skulle åka bort till barkaby oh kolla på mediamarkt om det fanns någon annan, vi gjorde de och där hittade jag SONY a200, en kamera som var nedsatt i priset rejält ifrån ordinärepris. Hem kom jag med en kamera+objektiv och hela köret, minneskort på 8 gb, en kamera väska som allting får plats i och sen köpte vi en extern hårddisk också till mina bilder om min dator skulle krascha.

Vi avslutade de hela med mcdonalds. Tack pappa, jag älskar dig! :D

Nu ligger batteriet och laddar så sen ska jag premiär pröva den och knäppa många bilder.

Här har ni hur den ser ut foto av mig och en av google.





Här har ni kameran och kamera väskan!

Jag är glad idag (;

Kommentarer
Postat av: emelie

linnea vi har likadan kamera, men mina bilder blir typ dåligt kvalite när jag lägger in dom :S. Vilken storlek har du på dina bilder när du lägger upp dom på bloggen ?

kram

2009-07-08 @ 19:18:11
URL: http://miliw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0