No Time To Rest



Var så himla kul och träffa kidsen igen och dom var nog övertrötta så dom blev galet spidade



Mimis kaka!



Bullar



Franca gick ut och gungade häst



Filip hängde som upp och ner i klätterställningen



Tom kommer bli ett riktigt charmtroll med sitt fruktansvärt fina hår!



Fick fina armband av moster!



Moster var trött, och likaså var sessan.. zzz



Min moster har haft tid att inskaffa dessa snyggingar! Men wiiiho va lång hon blev i dom, ca 190cm!



Påväg hemåt!

Dagen har varit hektiskt. Åkte till mimi där jag träffa mina efterlängtade kusiner och moster. Var där ett bra tag och sen drog jag och Moster till täbycentrum på jakt efter diverse saker, jag hittade en jacka på Zara som jag måste ha.. så jäkla snygg! Sen drog jag tillbaka till mimi och hämta min kamera sen kom pappa och hämta mig, nu ikväll skulle jag träffa Jill men pratade nyss med henne och de lät som hon var i näsbypark, aja de är inte hela världen, vi får se om hon kan dra sig från sin älskling hahaha, annars är det inga problem. Vi får se vad jag hittar på ikväll,

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0