Nighty!

Idag har jag varit med Sophie,  vi skiljdes åt i mörby för att åka hem och käka, åkte och träffade henne igen sen, vi gick och träffa Alex, Vickan och Hanna på kevingeskolan. När vi varit där ett tag så bestämde sig Jag och sophie och Mimmi som kom dit att åka och bada. Så vi sa hejsvejs och tog bussen till ösbysjön. Då var David och Sebbe med också. Vi badade, iallafall tjejerna. Jag badade med JEANS och linne de var ganska kladdigt efteråt. Tog bussen hem till mig och duschade och nu har jag hoppat i pyjmas och sitter och läser. Japp, jag läser detta händer ldrig, men ska lägga ut bilder på boken. Här kommer lite bilder på mig och Victoria ikväll haha









HAha fan va snygga vi är! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0