Maria gästbloggar

Helloo Maria här! :D
Linnea bad mig att skriva eftersom hon själv inte kommer ut på internet men är inne på msn(?) Iallafall så sitter hon i bilen påväg upp till Luleå vilket alla borde veta :D Hon kommer få tillfälle att blogga lite senare ikväll när hon kommer fram, kanske om 2 timmar.. men om hon inte bloggar ikväll så gör hon det imorgon trorja. Hon har suttit i bilen ganska länge nu men verkar ändå ha det najs som jag förstog det :) Tänkte även berätta att jag ska upp till Luleå om någon vecka eller två, kommer upp den 24/7 och stannar tills den 30/7 då även Linnea flyger ner med mig och sen ska vi ut till mitt landställe. Wihoooo! :D Jag saknar linnea jäättemkt eftersom vi inte har träffats sen den 27 juni! :O:O:O
Men snart så.. (: Som sagt hon är iallafall vid liv och hon bloggar troligtvis senare.

I miss you! :)
puusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkig blogg ..

2009-07-13 @ 10:41:14
Postat av: linnéa

jag minns inte att jag frågade (:

2009-07-13 @ 11:19:42
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0