Makeup



Folk brukar kommentera min smink låda...



1.mineral foundation - maybelline newyork
2. True Match - mineral puder - Loreal Park
3. Puder - Loreal Paris (har krossat puder ifrån tre olika loreal askar och la in i hm pudedosan för den var tom)
4. Brun puder - Hm
5. foundation borste som gör de lättar att jämna ut foundationen. Vet itne vart den kommer ifrån
6. Liten rouge borste - okänt
7. Dream Matte Mouse - Maybelline Newyork
8. Puder borste - Kicks



1. Rouge + två ögonskuggor - Marykay
2. bas ögonskugga - cliniq
3. Ögongel för att se mindre trött ut under ögonen smörjer man in innan man sminkar sig - Face
4. Highlighter - Face
5. Rouge - Sephora
6. bas ögonskugga med skimmer i - MAC
7. Ögonskugga - Face



1. Vattenfast mascara - Maybelline newyork
2. Volume mascara - Dace
3. Volume mascara- Max Factor
4. Ljusrosa läppstift - Face
5. Glamshine lipgloss - Loreal Paris
6. Lipgloss Rose - Hm

Det jag använder är de ovan. Jag är väldigt bra på att köpa smink och lägga de i min låda och glömma bort de. Men de ovan för använder jag oftast varje dag, inte riktigt med lla ögonskuggor de varierar :)
Nej hörni nu ska jag smnika mig. Men de jag använder de är bra.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0