Luleå day one



Facelook



Kläder idag, leggings, tunnika, kavaj (:



Här i luleå är det alltid fint väder (;





Lulsundet (:



Påväg in till stan!



Det blev bara varmare och varmare

Dagen började framför disneychanel vid halv elva och sen kom faster Tina och då hade jag duschat och klätt på mig så hon åt lunch här och sen gick hon och jag in till stan, det tog ungefär tjugo minuter en halvtimme så när Maria kommer så kommer vi cykla eller ta bussen in går skit snabbt! Wiiho. Vi mötte upp mamam och gick till gallerian shopping som innehåller de flesta affärer man kan hitta i sthlm, köpte en kjol och en sjal på indiska, sen köpte jag ett diadem med en rosett, ett hårband med en blomma och en stor blomma som är ett hårspänne eller brosh på hm. Köpte en glass och sen gick vi upp till fastertina där vi träffa Christoffer (som är min kusin), Fia (hans flickvän), och papap! Jag, Mamma och Pappa åkte hem till oss, och nu saknar jag min bror! Han har varit nere i Viken sen förra tisdagen och jag känner att de här med att vara ensamt barn är inte direkt min grej! Han kommer upp imorgon så då blir det som vanligt (: Ni får se bilder på de jag köpt lite senare. Vi ska och käka tacos hos fastertina! Gott! Hör av mig sen (:


Kommentarer
Postat av: C

Åhh jag älskar din blogg och din design har blivit jätte snygg. Skulle du kunna hjlpa mig med min? du har diun blogg på blogg.se eller?



Kram

2009-07-13 @ 18:39:01
URL: http://hejsanclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0