I <3 Sommarlov

Jill, Sam och David kom hit efter jag vaknat och lite så. Vi kollade på eva och adam, såklart! Sen drog vi till mörby vid fem och käkade middag på tacobar, jag och Jill. Sen drog vi hem till David ett tag och tillbaka till mörby för att träffa Erik och några till, men dom kom aldrig så jag och Jill drog till enebyberg till någon kvarters stuga där Jill kände nån tjej som bad oss komma, vi var där och de var två tjejer och resten killar, rätt trevligt! Haha. När vi varit där någon timme tog vi bussen tillbaka till mörby där Jill skulle hem, själv stannade jag och pratade ett tag med Alex, Vickan och Milla, sen drog dom också. Då var jag träffade jag David och Sam och var med dom tills jag tog bussen hem och nu har jag kommit hem och lite så (:



Det regna hela morgonen (dvs tills typ fyra)







Jag älskar att ha sommarlov!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0