Day After Day









Var som sagt på grönalund med min kusin Mathilda idag, vi kom dit runt ett och åkte de mesta, jag drog upp henne i både de ena och de andra. Insane, Frittfall, Frittfalltilt, Xtreme, Jetline, Katapulten, blandannat, hon är en vågad elva åring! Haha. Iallafall så drog vi därifrån vid fem och hon blev hämtad i mörby. Jag fick vänta på min buss i trettio minuter och kom hem och käkade lite, sen åkte jag tillbaka till mörby där jag träffade Jill (som varit borta i tre veckor kärt återseende), Alexsej och hans tre kompisar. Vi drog och käkade, eller aa dom käkade haha. Sen så efter mat och lite sånt drog dom till nått ställe i näsbypark och jag och Jill köpte fanta och choklad och gick och satte oss på Kevinge och pratade om allt, just like old times! När klockan närmade sig halv elva drog vi till mörby där vi träffade Micha och massa andra, så vi stod och prata med dom ett tag. Jag tog vägen förbi Jill när vi skulle hem så hämtade pappa upp mig där eftersom jag glömde mitt busskort hemma.

De där var min dag och kväll!
Har haft en super dag och nu kommer min moster hem imorgon var sex månader sen jag träffade henne och kussarna! Wiiho.

Ha en bra natt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0