Trött på de här!

Nej! Vet ni vad. Jag är för jäkligt trött på de här nu. Ni som kommenterar anonymt och jag tar illa åt jag ko mmer kolla uppp era ip adresser så¨jag vet vilka ni är. Jag tänker inte ta skit och speciellt inte om de är såna jag itne känner. Men jag vill kolla VILKA de är jag känner som sitter och kallar mig jävla hora. Inser ni inte vad ni håller på med? Vissa kommentarer kan jag ändå ta oseriöst, men att sitta och säga att jag och mina tjejkompisar inte får käka på fridays på stureplan och säga att jag är en fjortisfitta, ni drar era egna gränser okej, men mina gränser var för längesen. Är ni helt jäkla störda eller? Jag blir förbannad. Ska JAG en brud på tretton år inte kunna skriva en blogg om vad jag gör och vad jag tycker osv utan att bli kränkt av de?

(ursäkta språket)

NI som INTE löljar er såhär ska såklart inte ta åt er! Och ni som säger ifrån! Keep going. Mycket kärlek till er!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0