Nej fyfy

Dåliga nyheter?
Min körtelfeber börjar ta ton och gör mig helt slöig. Idag somnade jag ett par timmar och sen åkte vi till UTS och jag köpte två linnen ett armband på forever21...

... efter de slockna jag. Jag gick runt och frös och höll på att svimma.

Jag är trött som en björn, ska jag gå i ide eller?

Nu sitter jag och kokar och tror jag har feber, ska sova snart och klockan är halv nio, kom igen HALV NIO!?

Imorgon skulle jag till sea world och tjoho ja, men jag vet faktiskt inte alls om jag kommer kunna det, har jag feber går det då INTE.
Jag och C brände middagen, eller rättare sagt riset. Vi hade fått en uppgift att stänga av riset. Men nej de glömde vi när vi satt och kollade på DORA man fastnar ju i de eller hur? x)

Vi brände iallafall riset och gick koka nytt. De andra står och ryker vid poolen.

Det var min information från just nu läget.
xo-ox
ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare! krya på dig!

2009-01-07 @ 08:46:12
Postat av: Anonym

stackare! krya på dig!

2009-01-07 @ 08:46:15
Postat av: Anonym

Hoppas att du inte blir sjuk igen, det vore ju så trist.



Inte bada, ha med extra kläder till Seaworld - Samu skvätter rätt mycket..



KRAM Gudmor

2009-01-07 @ 17:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0