Men tiden rinner iväg..

.. känns som jag gick upp för fem minuter sen?

De enda som är dåligt med att gå i skola i danderyd och itne i djursholm är resorna dit. Jag måste åka drygt en halvtimme tidigare än jag behövt gjort om jag gick i samskolan. Strunt samma. Bussen går 09.32 och jag börjar 10.10. Resan tar dock bara ynka tio minuter på morgonarna pga trafiken som är lite.

Är klar sitter med jackan och allting på redo och gå. hemkunskap, bank, no och pt idag! Thats it, Skönt. Bank är en lektion när man får gå till vilket klassrum man vill. Man kan gå till engelskan och man behöver jobba med engelska osvosv. PT är profiltid. Vi går ju inriktningar so, no/matte eller engelska. Så den lektionen har man sin inriktning liksom. Nu vet ni de (; haha.

Idag efter skolan åker jag nog hem. Har lite saker att ta itu med ikväll. Måste få de överstökat. Tyvärr. Menmen. Det är bara att bita i det sura äpplet. Klockan är 18 över och bussen går som sagt 32. Det tar tre minuter att komma till bussen inte ens de. Får se när jag går.

Ska bli urkul på torsdag när jag och J ska börja på yogan! Pga sport och träning. Jag drar igång med simningen i veckan eller nästa också. Jag har bestämt mig nu. Börjar tre gånger iveckan tre timmar allt som allt. Och yoga i 1h 15min drygt. Skulle vilja pröva på friskis också men får se hur de blir.

Nej hörni nu ska jag åka till skolan. kommer hem runt fyra.

Hörs senare charmtroll!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför byter du inte skola?

2009-01-20 @ 18:10:43
Postat av: Linnéa

Det fanns anledningar till att jag valde friberga. Jag trivs där och ångrar aldrig att jag valde den skolan. Jag har aldrig kunnat föreställa mig att börja i samskolan. Nej, jag passar helt enkelt inte in där.

2009-01-20 @ 18:26:42
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0