Klar?

Kakan är klar och står i kylen! Jag har nu städat hela köket, dammsugit, rengjort spisen, plockat in och ut i diskmaskinen, handdiskat, och ja! Gjort te på samma gång haha. *lite duktig* Nej men jag har blivit väldigt städig av mig. Plockar överallt. Putsar och skurar. Haha positivt!

Lite bilder.



"Grovhacka sötmandeln" Jag började med mortel men ändrade mig fort och körde på mixern haha.



Denna goda "smoothie/juice" blev min frukost. Insåg nyss att jag aldrig åt. Fyfy!



Här ser ni 400g mjölkchoklad smälta i vattenbad.



Receptet i bakgrunden och den smältna chokkladen.



Rostade sötmandeln!

Kakan i sig blev bra. Står som sagt i kylen och kameran laddade ut. Jag kanske tar en bild sen.

Är det bara jag som tycker det verkar kallt ute?

ciao

Kommentarer
Postat av: k

hur blev det då ? :)

2009-01-18 @ 16:33:10
URL: http://karolinebark.blogg.se/
Postat av: Linnéa

K: den blrv jätte god. väldigt söt men god! :D

2009-01-18 @ 20:57:59
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0