BILDER

Först här har ni ifrån helgen!



Detta mumsade jag och Agnes på i helgen när vi kolla på film! Marabou kan rädda en dag!

 

Jag tycker hon är snygg!

Bilder ifrån gårdagen osv



Tulpanerna fick jag av söta Maya! Röda rosen av mammas gudmor, de rosa blommorna av mami.



För er som ej visste detta har jag önskat mig ett thomas sabo armband längre tid detta fick ajg igår. Jag fick även tre berlocker, ett L, sympolen för "tro hopp och kärlek", och en väska :D



Ipod Touch min nya leksak!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina saker du fick, och as gulligt armband :)<3

2009-01-29 @ 08:07:45
URL: http://oliviaalinden.blogg.se/
Postat av: della

hihi , jag önskar mig också ett :P:)

2009-01-29 @ 15:16:31
URL: http://drqb.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! vad har du för slags fotoprogram där man kan fixa massa bilder, tex som din header, hur gjorde du den?:) bra blogg!

2009-01-29 @ 20:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0