År 2008 del 2

forts. på Juni.





Skolan var slut och detta firades på djhlms ip med Erica, Maya, Nikita, Axel och Kalle haha.





Brodern åkte till Husarö på Konfa och  borta tre veckor.



Maya och jag passa på att köpa c00la sverige tröjor.



Och det var midsommar som firades hos kusinerna i Vallentuna.



Brodern konfirmerades och Wallins och hans dåvarande flickvän Antonia var med.



Jag var med Hanna och  vi insåg att vi var mer lika än vi trodde..



Juli - Jag var i Skåne först med familjen i Brantevik, sen var jag nere på Mayas landställe i Simris, jag var i Ungern.
Denna månad var jobbig och otroligt rolig. Jag stod min bror väldigt nära. Jag insåg att släkten är dom som aldrig sviker.
Jag behövdes här hemma när jag var iUngern och kunde ju dock inte komma hem. De gjorde mig galen.



Spenderade en underbar helg nere på österlen.



Såg mest ut såhär den helgen.



Åkte ner till älskade simris en vecka med bästa kompisen.



Den veckan såg ut såhär!
Bad, lekplats, cycklar, statoil, sol, tivoli mm.
Jag tog flygplan hem för att sen fyra-fem dagar efter kunna åka til Ungern.

Kom hem och spenderade några mer dagar med Hanna, Colin och Elin (som jag lärde känna genom Hanna)

Åkte till Ungern.



Släkt är de bästa som finns!!



Jag älskar er!




Resten kommer sen hinner inte nu!
SImma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0