Ändrade planer och frågestund

Planerna ändrades när Agnes ringde och ville träffas. JAg åkte dit och Maya var där. Vi träffa Jill och sen rann tiden iväg. Åh herre min skapare vad vissa kan få en att skratta. Maya och Agnes battlade i dans och de slutade med att Agnes råkade dra i Mayas linne och de sprack lite. Maya springer ut i hallen och ba jag går hem.
A- Men du kan ju inte gå.
M- Agnes! De här inte okej.
A-Men förlåt då
M-NEJ Agnes de är inte okej. Nu får du köpa mig ett nytt linne!
A- Hur mycket kosta de?
M- De är min systers! Du kan ju börja med att be henne om förlåtelse!!!
OSV
Dom stod och skrek på varann. Och jag och jill satt i trappan och fnissa. Tillslut säger Maya.: Men GUD Agnes jag driver. HAHAHAHA de var så himlans kul. Haha.

Vi har snackat massa skit om allt och inget hela kvällen de är typ allt vi gjort. Jätte mysigt. inga bilder tyvärr.

Frågestunden är fortfarande öppen. Fråga frågor längre ner :)

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0