A och jag.

Folk frågar och frågar. Det är ingen hemlighet därför kan jag ta de här lite kortfattat.

Det är helt slut mellan mig och A nu. (A=Adrian). Jag kom hem ifrån USA där de hände en grej och jag sa till honom att vi bara skulle vara kompisar. Jag insåg att han var arg på mig men han nekar/nekade till de. Sen kom alla dessa ord. Han börja kalla mig jävla hora i skolan och de värsta var väl att han inte kom ihåg de. Vi prata ändå med varann och de va en ganska bra stämning i klassen. Vi hade kemi och vi började bråka. Han stod och skrek saker till mig som jag nolltolererade. Saker som: "håll käften jävla fucking hora" Jag blev förbannad och sa bara fyfan du borde inte. Och gick därifrån De sista jag sa tll honom va: både du och jag vet att du inte menar vad du säger. Och du har mycket att lära precis som då. Så alla som säger: ni passar bra ihop, vad har hänt osv. Nu utan att gå in på detaljer vet ni. Jag menar allt som har en början har också ett slut. Detta funkade inte. Thats it.

Det blir tråkigt utan bild. Hos Danne i typ september/oktober. Jaja, life is life inget håller föralltid :)



ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

"det hände en grej i USA"



Vadå om man får fråga????



Kram Gudmor

2009-01-18 @ 02:38:55
Postat av: linnea

höhö nejnej inte på de sättet xD

Asså jag kom på saker i usa, eller aa.

xx

2009-01-18 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0