SöndAg

Bloggen blev tyst igår. Hade en hel dag med min bästis. Mötte upp henne vid danderydssjukhus och tog tuben in till östermalmstorg. Där gick vi i det hemska snövädret till skeppsholmen, gick upp till moderna museet. Vi gick runt och kollade. Älskar att gå på museeum för er som inte visste de. Det var riktigt coola fotografier och konstverk. När vi efter nån timma bestämde oss för att gå runt på skeppsholmen så var det fortfarande snöväder. Vi gick bort till en busshållsplats och tog bussen till kungsan. Vi bestämde oss för lunch på depå, olyckligtvis var de stängt och vi hittade ett annat mysigt café där vi åt mackor. Jag åt kyckling ceaser och M tog kyckling chili. Riktigt goda mackor. koofi på birgerjarlsgatan! Vi avslutade lunchen med varsin maffig kaka. M tog chokladkaka med grädde och jag tog daimtårta med grädde. Riktigt gott. Därefter tog vi tuben till mörby och bussen hem till mig.

Vi käkade middag och Tom (en barndomsvän till min bror) käkade också hos oss. Det var som in the old days liksom haha. Efter maten bestämde sig jag och Maya för att gå på promenad. Då var de verkligen crazy väder. Vi gick en rätt lång promenad och kom hem senare.

Då bestämde vi för att kolla på bridget jones och efter den jönssonligan på kollo. Sen så in her shooes och 13 snart 30, sen just my luck. Ja så var de planerat. Efter två av filmerna, fyra koppar grönt chai te och mycket skratt var M rätt död. Vi la oss i sängen och satte på in her shooes olyckligtvis somnade hon och jag stängde av filmen.

Vi vaknade imorse och Maya skulle till ikea med syster och mami. Jag ska hitta på något kul nu så jag skriver mer sen. M ska skicka bilder ifrån igår jag har några stycken.

CIAO







SNÖ


Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-23 @ 15:01:14
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0