Tråkigt

ÅRET
Hur har året nollåtta varit för dig? -  Bra, började lite dåligt, men jag lärde mig en himla massa saker av de.
Bättre än förra året? - Det har varit roligare. Mycket positivt. Jag har mognat otroligt och det gjorde de hela roligare (:
Har du träffat några nya vänner? - Verkligen, en himla massa nya ansikten i år
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? - Absolut. Mycket saker.
Har du flyttat under år nollåtta? Nej.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Oh ja! Helt ny syn på musiken idag.
Isåfall vilken? -  Det är många, Snow Patrol - Chasing Cars, Full moon - The black Ghosts. Det finns många


KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollåtta? - Bra, upp och ner. Men bra.
Har du strulat med någon? - Jo det har hänt.
Har du varit kär? - Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja,
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Inte hemligt.


SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? - Ingen i min närhet.
Har någon i din släkt avlidit? - Ingen nära släkt.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nej, slåss hjälper inte.
Har du varit i slagsmål? - Nej.


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? -  Absolut
Isåfall vad? Glömt ta vara på livet. Onödiga saker. Försökt fly ifrån dom som verkligen bryr sig.
Har du skämt ut dig? - Jo, Absolut.
Har du ljugit för en vän? - Ja.
Har du varit ute en hel natt? - Nej inte en hel natt.
Har du blivit tagen av polisen? - Nej (:
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja,
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - Ja


SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - Friberga
Har någon varit elak mot dig på skolan? - Nej, inte elak.
Hatar du någon på din skola? - Hatar är ett starkt ord. Onödigt att använda. Jag ogillar men itne hatar.
Har du gjort något framsteg? - Absolut. OTroligt många.
Har du haft alla rätt på ett prov? - Yes


VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Många.
Har du förlorat en vän? - Inte förlorat så. Men klippt vänskapen.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? -   Ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Alla gör misstag.
Har du ljugit för din bästavän? - Tror jag inte.
Har du haft en relation med en vän? - Under de här året? Nej.
Har du många killkompisar? - Jag älskar mina grabbar.


Kommentarer
Postat av: Jenna

mindre listor mer åsikter!

2009-02-06 @ 15:57:58
Postat av: Anonym

nej långa listor är bra tkr jag :)

2009-02-06 @ 17:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0