Svar del I

har du nåt emot dom som inte är tove, ditte, jill osv.? för du verkar inte direkt gilla andra.

Haha, Jag har absolut inte emot dom som inte är de tjejerna. Jag gillar många. Men jag umgås nog mest med mina absolut närmsta som just nu är, Maya, Agnes, Jill. Jag umgås med Tove, Ditte och compani också, de är mina liksom vänner. Men jag klarar mig med de jag har. Men de betyder inte att jag tycker illa om andra :)

vilket fotoprogram använder du till alla dina bilder när du redigerar och skriver på dom och så?:)

När jag redigerar bilder, som jag inte gör så ofta längre. Gör jag de i picnik. Jag gör nog de bara för att testa. När jag skriver på bilderna är det picnik eller picasa :)

hej jag ville bara fråga några lite konstiga frågor men nu när man kan passa på. i alla fall hopppas jag du kan svara.
- älskar du dig själv?
- vem älskar du sen mest?
- vad skulle du helst vilja ändra på i ditt liv?
- vad är din framtidsdröm?
- och har du tänkt på att bli som blonidnbella?

Haha inga frågor är konstiga.
- Jag älskar inte mig själv. Jag kan känna vid många tillfällen fy sjutton vad jag älskar mitt liv. Att jag älskar mig. Men jag ogillar inte mig själv. Jag gillar den jag är osv. Jag har nog ganska mycket självförtroende och de är jag glad för.
- Oj, ja du det var en svår fråga. Jag älskar min familj, min närmsta släkt. Och framförallt mina närmsta vänner. Kan inte specifikera en viss person på den frågan.
- Om jag skulle kunna ändra på något skulle de h varit saker jag gjort. Ingenting jag vill ändra på nu men något jag skulle vilja glömma och ta bort ifrån mig osv.
- Min framtidsdröm de är mycket såna frågor just nu överhuvudtaget. Min absolut största framtidsdröm / mål. Är att jag ska kunna försörja mig själv och lyckas i livet. Sen så har jag drömmar som att flytta till new york. Bli chefredaktör på tidningar osv. Men att lyckas i livet, är min största dröm.
- Nej vet du vad. Den där frågan är också en sån fråga som folk säger dagligen. Men nej faktiskt inte. Jag vill inte bli som blondinbella. Jag har ingenting emot henne, MEN jag skulle itne vilja att 700 000 pers om dan läser om mitt privatliv. Jag skulle nog kunna börja känna pengar på min blogg de skulle jag inte inte vilja. Och ha runt några tusen läsare men nej jag skulle inte vilja "bli som blondinbella" :)

har du varit tsm med basse? gillar du hnm fortfarande isånna fall ?
DIN BLOGG ÄGER ALLT!

Haha, oj de va längesen. Jag blev tillsammans med Basse första gången i slutet av trean. Sen så var vi tms hösten 05. Vi gjorde slut och blev tillsammans innan höstlovet. På höstlovet var jag nere på deras landställe kommer jag ihåg. i var tillsammans från höstlovet till min födelsedag när han låg på sjukhus den vintern tror jag. Sen så tog de slut nånstans där våren i fyran. Sen gick de lite på och av hela tiden tills jag träffa Adrian.
Basse har jag känt sen jag var drygt 1 år. Han är min absolut bästa killkompis. Som min bästavän. Jag gillar honom inte på de sättet. Jag tror vi var för bra vänner. Han är och kommer alltid att vara som en bror till mig :)

1. när var din fjortisperiod?
2. tycker du att det är ballt att dricka och röka?


- Min fjortisperiod. Ja du. De började väl sakta men säkert november 2007. I januari-mars 2008 var de som värst. Sen var jag något av en fjortis hela sommaren 2008. Så ja runt där.
- Nej jag tycker det är väldigt oballt att varken dricka eller röka. Hade jag fått ändra på något hade de varit att jag började röka förra året. Dricka lika så.

Det där var svaren för del ett. Hoppas ni har mer på hjärtat så passa på! Jag tycker de är så kul och se vad ni undrar.

CIAO

Kommentarer
Postat av: love bberglunds blogg!

hej det var jag som skrev dom "konstiga" frågorna.

och jag är glad att du svarade på alla för jag var även mycket nyfiken på dom andras frågor.

Tillexempel den sista ,

gud va ärligt att du vågade skriva att du började dricka & röka, för alla som läser din braiga blogg !

2009-02-01 @ 10:40:03
Postat av: Linnea

Haha okej.

De är ingen hemligthet. Jag gjorde fel. Jag gjorde misstag de är inget jag låtsas som jag är good girl och aldrig rökt eller druckit. Jag är ärlig emot er :)

2009-02-01 @ 10:45:56
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha love u l,

Nu på morgonen har jag suttit och kollat in hela din förra blogg. Från första "välkommen" till nu i februari på din nya blogg.

Du har verkligen förbättrats men jag älskar din blogg och kommer alltid vara din stammis!

det kan jag lova.

kramar

2009-02-01 @ 12:08:49
Postat av: Linnea

Haha. Jo jag har också gjort de.

Tack så mycket vad kul och höra.

Såna läsare får mig att vilja blogga.



Kram

2009-02-01 @ 12:29:40
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: your fan is C

Hahah bra, för du får aldrig sluta blogg!

kram

2009-02-01 @ 13:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0