måndag.

Ja, jag åkte hem till Maya igår vid fem. Käkade där, tacos! GOTT. Sen så skulle vi kolla på film, när vi bänkat fast oss med en jäkla massa tönt filmer som vi älskar. T.ex. räddawilly, justmyluck, djävulenbärprada osv. Så kommer Mayas storasyster Malin och hennes kompis Jessica ner och skulle också kolla på film. Jag tror vi satt och bestämde film i mer än en halvtimma. Vi skulle hyra på tvn och var det någon som nån tyckte om så tyckte inte någon annan om den. Så efter många om och men så satte vi the beach med leonardo di caprio. Det var en bra film! Den handlade om en strand i stort sätt. "paradiset" Se den. Maya och jag somnade pladask i hennes säng efter de.

Vaknade imorse när hennes mami väckte oss. Dom skulle iväg oh jag skulle hem. Vi käkade frukost och sen nu nyss kom jag innanför dörren.

Idag är de oplanerat. Har en del att göra vet jag.

Förlåt för att det blivit lite bloggning och när de blivit har de varit tråkigt. Förlåt.

Ska upp till fjällen imorn får se om jag tar med mig datorn tror dock inte jag orkar de.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0