Lindsay Lohan bosätter sig i SV?

Sitter och läser nya numret av CHIC. Det har ju ryktats om att Lindsay Lohan och Samantha Ronson gjort slut. Detta påstås nu vara falskt. Fastnade på rubrikerna " LINDSAY OCH SAM flyttar till Sverige " Läste igenom texten och tydligen är dom intresserade av Svergie eftersom här är vi inte så emot homosexualitet. Tycker det är sorgligt att dom ska behöva flytta för att dom vill slippa ha media efter sig dygnet runt. Jag tycker personligen att Samantha är jäkligt cool. Och jag tror Lindsay får de bättre med henne än någon kille på hela jorden. Jag älskar de tonårs filmer Lindsay medverkat i. Jag menar vem älskar inte mean girls? Haha. Köp den nya chic för att få veta mer om den påstådda flytten till Europa!




Hon ser ju faktiskt ut att må helt okej iallafall?
Så ska dessa två bosätta sig här i Sverige hmmm?

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0