Läsare

Läste precis en gullig läsares blogg. Hon hade skrivit jätte gulligt om att hon alltid läste min blogg osv. Sånt gör mig så himla glad. När mina inlägg ger något till er. Den här bruden skriver en blogg och kämpar verkligen på för att fånga läsarnas intrsse osv. Så jag tyckte den här tjejen är värd en länk. Tryck här för att läsa om den här tjejens vardag!

Ni ska veta att alla era kommentarer och värmande ord betyder otroligt mycket. Ni får mig att fortsätta skriva!

Nu ska jag nog förbereda mig för en dag hemma imorn också...

CIAO

Kommentarer
Postat av: emelie (=

haha men dt är ju clara zackrisson , (paulas syster)

haha (=

2009-02-04 @ 16:17:48
URL: http://hejemchii.blogg.se/
Postat av: S

Linnea, din blogg är faktiskt riktigt bra! du skriver alltid ärligt och tar bra bilder mm. älskar din blogg också! kram

2009-02-07 @ 10:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0