Kväll

Kom inte in till stan förrän fem halv sex. Träffade Fanny och Sarah på centralen. Jag och Fanny skulle vara hos henne halv sju så vi drog oss ditåt vid sex började vi åka. Vi klev av vid västertorp ( ett av alla torp ). Och genade hem till Fanny som bor i norrmälarhöjden(?). Ett jätte fint hus som håller på att byggas om. Träffade Fannys pappa och hans tjej. Deras son på tio veckor. Söta unge.. VI käkade middag och ja, sen så runt halv tio kanske gick jag och F till videobutiken och hyrde film och köpte godis. Det fick bli mirrors, jag har dock sett denna på bio med M. Men den var lika läskig som på bio. Vid elva, halv tolv kom M&P och hämta mig. Snällt.

Nu ska jag berätta en trist sak.. kameran glömde jag hemma.. precis som filmen och diverse andra saker.. Så de finns en bild på pommac, godis, glas och filmen. Tänkte bara slänga in den men nej. Då funkar de inte att ladda in bilder ifrån mobilen.. SURT. Aja ni klarar er hoppas jag!



Bild ifrån grönan i somras. Fanny och jag! SNygga va var..

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0