Just like then

bästavän, du är underbar du är faktiskt allt för mig, du är lyckan i mig du är glädjen i mitt leénde, du är hoppet i mitt liv, du är den jag kämpar för, du tror säker inte på texten men det är sant det är du som får mig att fortsätta det är du som verkligen får mig viljan igen, det är på riktigt dej som jag vill ha på min sida tills graven. det är din hand som jag vill hålla ända tills jag faller, det är ditt skratt jag vill höra så länge jag lever, det är med dej jag vill vandra hela livet med det är med dej jag kan ta alla strider med du och jag mot världen, du är min bästevän du är inte som alla andra som man säjer att man älskar utan det är dej som jag menar det till, det är till dej jag menar det till absolut mest, du vet mycket själv hur mycket du betyder för mig, allt vi gjort för varandra, du måste ha en famn att falla i när du inte orkar längre, du måste ha en axel att luta dej mot när du bara gråter du behöver allt det finaste som finns på jorden, jag lovar du har fixat mitt liv till ett så otroligt bra liv vi har delat så otroligt många minnen tillsammans och jag älskar varje andetag med dig, jag ska finnas för dig varje sekund, minut, timme - hela tiden, personen som du älskar mest hon som du verkligen känner är den äkta, den som man verkligen inte vill såra, henne kan du inte beskriva med ord det går inte det är för värdefullt, ordet kan aldrig komma upp till din nivå, jag gråter, jag lider, jag orkar inte mer, du är min luft såfort du mår dåligt så gör jag det också,det har jag valt själv jag har valt att välja just dig! och ingen annan det är just du som är min bästevän, som jag älskar mest du är min tvillingsjäl min själfrälsande, blodsyster du är allt för mig, jag säjer det och jag menar det, hoppar du så hoppar jag, jag vet att vi har haft det både jobbigt, kul, busigt, flummigt, och hela skiten men det kan inte ta slut här inte en till,, du kan inte lämna mig här nu inte lämna oss, det vet du!  om inte ordet omöjligt fanns så skulle jag springa runt jorden för att visa min kärlek till dej, jag skulle simma i lava för att visa att jag aldrig kommer lämna dig,jag skulle hoppa från världens högsta berg bara för att visa att just du är min bästavän, jag tror att du vet vem du är och jag hoppas att du verkligen fattar att jag påriktigt, älskar dig 


Hittade den här fina texten min älskade vän Jill skrev till mig för drygt ett år sen. Ville bara säga att jag uppskattar den här fina tjejen så otroligt mycket och jag älskar dig verkligen.. Tack för att du är så jäkla bra. You 'n me.



CIAO


Kommentarer
Postat av: Kalas Lotta

jamen på riktigt Linnéa....lägger du ut sånt på bloggen??? Lite väl privat kan jag tycka, gillar Jill verkligen det?



Ni är lite FÖR kärleksfulla med varandra tycker jag men jag är ju en tant på 40....



Var det skoj hos mediet?



KRAMEN



Har skickat med en present till mamma som Mimi hämtar....kan du säga ärligt vad hon tyckte jag är liiite nervös.

2009-02-25 @ 01:08:16
Postat av: Linnea

Haha, texten är skriven för ett år sidan och då låg den uppe på internet när hon skrev den själv. Detta var som sagt ett bra tag sen. Hon hade den på sin "press" på en nätcomminuty.



Ja jo, jag tycker sånt är lite obehagligt men de är klart. De är ju spännande.



KRAM



haha aa jo de ska jag göra. Jag blir uppkörd till kussarna i dalarna idag så jag är itne hemma när mami fyller år. Men jag ska göra så gott ajg kan ! :D

2009-02-25 @ 11:29:33
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: C

jag tycker texten var fin .

2009-02-25 @ 17:56:58
URL: http://hejsanclara.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogga mera ;)

2009-02-26 @ 22:31:28
Postat av: Kalas Lotta

Skoj att du ska upp till Dalarna, hälsa dem att jag erbjudit Krister att de kan bo gratis hos oss anytime..



Du, texten på din blogg är plötsligt jätteskum massa konstiga tecken...har du gjort något?



Kram din lilla fis

2009-02-26 @ 23:02:55
Postat av: Anonym

linnea! kan du inte skriva vad mediumet sa? ;)



2009-02-28 @ 13:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0