Jag är..

.. sämst! HAha. Nej förlåt så väldigt mycket för veckans uppdatering. Har haft så mycket ska jag inte säga. Men de har varit en hel del. Jag har valt att priotera annat. Och nu så ska jag skriva men om vad? Kan någon ge mig något att filosofera om!!:O Förut kunde jag tänka på saker som liksom helt crazy saker! Men nu tänke rjag bara på annat.. inte något jag skriver här tyvärr! Men någon kommentera att en vill ha tillbaka gamla bberglund.blogg ja. JAG ME! Haha. Nej hörni jag ska försöka filosofera över saker och ge mitt budskap till er! Okej?

Skolan i veckan har varit hektisk. Svenska prov idag, gick bra! Teknikprov i tisdags gick helt okej tror jag. Teknik är svårt. Vi har börjat ett arbete om egypten. Är med Jill, Lovisa och Maria (så maria om du läser detta!! Du är i min grupp TJOHO! Haha). Maria är i usa den lyckosten! Iallafall så nu är de sportlov och ni har turen att jag är hemma så blogg blir de!

Imorgon ser dagen ut så att gå i skolan åka in till stan efter skolan och sen träffa Fanny när hon slutar. Vi ska INTE dräla runt på stan hela dan. Vi ska till kärrtorp(?) Tror jag. Fråga inte vad vi ska göra där för de vet jag inte, de får ni veta senare haha. Sen så åker vi till västertorp där hon bor. Ska käka hos henne imorn så jag kommer hem ganska sent imorn tror jag. Lördag blir det Maya! Mycket roligt.

Ska försöka filosofera nu. JAg lovar ska verkligen lägga ner hjärta och själ i att börja blogga om vettiga saker igen!

(Maria! Jag saknar dig också! Kom hem nu, de händer mycket här hemma :O )

CIAO.



Drar en gammal favorit! VILL HA SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0