GLAD

Är på bra humör idag! Skönt. Nu ska jag snart åka iväg och träffa Fanny och Sarah. Sarah skulle fixa något i stan så hon åkte med Fanny. Sen så hur resten av kvällen/dagen blir är fortfarande en gåta. Haha. Vi ska nog käka hos Fanny tror jag. Nu har jag sminkat om mig, såg helt sär ut, och sen råka jag ta en svart puderborste med svart ögonskugga på så jag blev svart. Har lyckats hitta min blandning av mascara! Tjoho. Nu har jag prövat diverse jackor. Hitta en från hm som jag tar.

Iallafall jag hör av mig när jag kommer hem = senare!

De är otroligt härligt väder ute gott folk! UT med er :)



HAPPY SMILE!
snygga bilder från en glad människa

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0