Från mig till mig

Men för tusan! Gör någonting åt de. Att sitta och fundera över de hjälper inte. Problem löser inte sig själva. Ta tag i ditt läge innan nån annan gör då. En människa kan inte ta reda på saker du känner om du inte hjälper den på vägen. Förutsäg inte saker du inte vet. AAAARHHH jag blir galen!!!

Jag sitter i mitt kök och funderar. Oj va ovanligt. JAg börjar bli lätt galen på mig själv. Påriktigt jag menar hallå? Nej mer kan jag inte säga. Jag kan bara säga att mitt huvud är SJUKT. Ja! Jag är SJUK i huvudet. Jag dör på mig själv. Nej hörni positivt var de. Positivt. I try I try.

Det var allt just nu.
Förlåt om jag är på dåligt humör de blir bättre.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0