Älskade simning

YES! Idag hittade jag mitt lilla sim sug där inne och tog mig tid att gå och träna. ME like it! Har inte tränat sen jag vet inte när. Kom dit idag och mötes av mina kära tränare och kära vänner där! Min tränare sa att jag skulle simma vad jag ville idag eftersom jag inte tränat på så länge och har varit sjuk osv. Jag har vattnet på min sida iallafall. Konditionen är borta men tekniken sitter kvar som klister! Jag kan min grej! Va jätte kul att snacka med alla igen. Nu kommer jag träna tre grr tre timmar med Hillevi, Carro och Anna. Nathalie slutar samtidigt så henne hinner jag spend some time with to. Jag ska simma seriesim redan om en månad KUL! Va jätte skönt efter träningen, kände mig aldeles tränad! haha.

Nej jag skulle aldrig kunna sluta simma. Det är en del av mig liksom, underbart, bara lika och simma fram och tillbaka. Nu känns de iallafall som jag är på gång igen. Detta var anledningen att bloggen var tyst idag.





Jag älskar de!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Melissa

känslan är verkligen obeskrivlig, fortsätt tjejen!

2009-02-10 @ 11:05:01
URL: http://hortobagyi.blogg.se/
Postat av: Ellen

Du kommer att sluta samtidigt som mig too. miss u! Är i spanien nu sá vi ses om ett tag...

2009-02-14 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0