alla <3 dag

DÅLIG bloggning i veckan. Har helt enkelt inte haft någon enérgi. Igår var jag med Maria i stan. Vive kom in ett tag också. Trevligt. Hittade jeansleggingen på gina, men hittade et par ännu snyggare. Som liknade mer jeans. Jag måste åka förbi weekday också och köpa de stentvättade jag kikat på ett bra tag nu.

Idag är dagens planer att redan klockan tolv åka in och träffa Fanny! Ska verkligen bli UR mysigt! Har inte träffat henne på månader!

Kvällen ska antagligen spenderas med Maria. Får se vad vi hittar på.

Hur ser eran alla <3ans dag ut?

Bilder från idag kommer antagligen upp senare (:

CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mähe hallå! Kan du genast åka tillbaka till stan och köpa ett par leggings till mig oxå. Be mimi skicka dem. Att du inte tänkte på mig din lilla loppa.



Skypa med mig när du är hemma ikväll!



KRAM

2009-02-14 @ 16:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0