Vad Hände Med Min Familj?



Sitter ensam hemma precis som igår. Ja ni undrar säkert varför? Jo för min familj har slutat prata med mig x). Haha. Nejrå. Men dom är aldrig hemma längre? Mamma bara jobbar och annars är hon på tusen kurser. Pappa och min bror spelar basket eller så är min bror och spelar fotboll. Dom är iallafall aldrig som jag = hemma. Känns sådär och sitta ensam varje kväll -.- haha. Klarar mig.

Har ett jäkla musik prov imorgon. Kommer F A I L A, så hårt. Men ska kolla lite på de nu faktiskt duktig som jag är. Imorgon ska jag träna. Torsdag blir det människor. WOHO.

Nu måste jag pluggapluggaplugga = The X-effext eller ugly betty!

PUSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0