V A L B O R G

Jag har överskattat denna dag iår! Men GALET vad taggad jag är inför kvällen. Jag har sprallat runt hela veckan för idag. WOHO. Äntligen! Haha. Som sagt överskattat... Dagen börjar i skolan och slutar i någon buske där jag ligger och spyr *blinkblink mamma* haha. Skoja. Nej men den börjar i skolan, efter skoaln drar vi hem till Danne, jag Jill och Adde. Sen är vi där. Jag och Jill mfl. käkar på cgs och sen blire kvarnis. Brasa och massa annat kul. Jills mami och min mamma har sagt halv tolv -.- pga av omständigheterna *hosthost Jill* Haha. Men blir dock senare beroende på vad vi gör. Detta betyder att jag inte kommer hem emellan skolan och kvällen. Gör inget egentligen.

Nej nu ska ja sminka mig och tagga ner lite.  men gu va kul de ska bli xD

-Haha..

Ciao

(går inte att ladda upp bilder suck..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0