TRÅÅÅKIGT.

Ta fram mobilen och svara ärligt!!

HAR DU PUSSAT NR 2?

Adrian Danielsson, ja de har jag.

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?

Isa-Maria Quzada, jag vet faktiskt inte.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?

Elin Ånimmer, vi stod varandra väldigt nära. Ho betydde en hel förmögenhet. Men tyvärr umgås vi nästan aldrig längre.

ÄR NR 18 SÖT?

Ditte Schultz, jaaa

HUR KÄNNER DU NR 11?

Charlotte Uddfors, hon är sjukt viktig för mig. En av mina närmsta vänner.

NÄR TRÄFFADE DU NR 27 SENAST?

Fred Carlzon, röda dagen efter påsklovet på måndagen.

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK AV NUMMER 33?

Jill Stenlund <3, Den här tjejen kommer jag dela flera år med. Världens sötaste garv och bara allmänt härlig brud.

HAR DU TRÄFFAT NR 3 DEN SENASTE MÅNADEN?

Agnes Lingegård, senaste idag faktiskt!

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG?

Colin Nairn, vet inte, men snart hoppas jag!

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 17?

Didrik Åkerström, han har betytt väldigt mycket för mig senaste året, så ja.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 15?

Daniel Engstrand, nej faktiskt inte.

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NR 5?

Alexandra Jensen, OOOHJA! Vi har galet kul tillsammans.

VAD PRATAR DU OCH NR 36 OFTAST OM?
Kalle Berggren, vi pratar inte så ofta längre.. tyvärr, men när vi ses.. ja vad pratar vi om, allt och inget.

KÄNNER DU NR 1?

., Haha. En kille som typ jobbar på min skola som är nitton, känner och känner ja träffar honom varje dag x)

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
Alina Landberg, JAAAAAA tusen kramar och pussar till henne.

VAD HAR DU OCH NR 7 FÖR RELATION?!

Amanda Rogmark, vi är vänner sen barnsben. Hon bor inte i stockholm men när vi väl ses har vi skoj!

Nu vet ni de
LOOOVe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0