Girls Night Only.

Yeye. Åkte direkt ifrån simhallen till Tove. Kändes helt jätte skönt att stå i omklädningsrummen och göra mig iordning. Var helt ensam också. Som in the old days liksom. Underbart. Ska tävla seriesim 3e maj och är taggad till tusen.

Kom till Tove strax efter halv sju. Där möttes jag upp av underbara tjejer. Det var, jag, Tove, Astrid, Ditte, Maria, Lovisa, Lina, Olivia, Jessie och Viveka. Jill kom också strax efter åtta tror jag. Jätte mysigt. Vi har skrattat, jag har pratat lite mer påriktigt med både Olivia och Viveka. Ibland måste de bara ut. Man inser rätt snabbt att alla vi har samma problem i starten, dom utvecklas bara olika.

Vi har haft de urmysigt. Jätte kul verkligen. Tove blev glad för presenten förhoppningsvis, haha. Här kommer lite bilder. Fler kommer, jag var inte på fota med dålig kamera humör ikväll. Haha.



Tagen i simhallen, Såhär blev kläderna ikväll. Vita jeans, blått linne och svart kofta, brabra.



Här är örhängerna hon fick. Båda är ifrån guldfynd.



Söta Olivia och Viveka.



HAHA såklart så föll Marias cola glas över hennes kladdis hahaha.


ooooh så gott!



Här dansades de.

Somsagt så har jag bara en massa åliga bilder. Såfort Viveka, Maria och co. Som fotade hela kvällen slänger in bilder så kommer dom upp. Nu får de här räcka. Ska chilla lite nu sen så sova. Har en dag imorgon också.

Ciao babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0