090424



Adde leker snygg!



Jag och min mini



Jag adde och jill satt coh undersökte min ipod



ääälskling





Danne som stod för större del av alla bilder


HAHA. Klockrena killar



bebis



Jill ramlar

Japp efter skolan så gick vi till mörby där vi hamnade på samma buss som Adrian och Danne. Vi åkte hem till Danne där vi hoppade studsmatta, drack cola och umgicks. Vi gick bort till badberget där vi satt i kanske nån timme. Det var galet varmt ute. Helt sjukt. Vi pratade om allt och inget, allt mellan himmel och jord. Och lyssnade på musik. Adde tappade min ipod och den låg tre milimeter från att ramla i vattnet. ;o Det var lite läskigt. När vi bestämde oss för att gå hem till Adde för att häma pengar så tog vi en glarre påvägen. Tog bussen till mörby, där åkte vi åt olika håll. Nu är jag hemma med Amanda, trevligttrevligt.

Nu ska jag kila.
Vi hörs senare.

Ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0