090403 - Våren är här.

Åkte till sammis efter skolan där jag skulle träffa alex och få tillbaks mina vantar av Erik. Vann dessutom över honom i biljard! Grym? Ja vet! Åkte med Alex till mörby där vi träffade, Mimmi, Vickan, Adrian och Sebbo. Vi satt i parken och hade de skönt ett tag. Sen började min helvetes eftermiddag, blev väldigt ledsen över en grej som hände, och sen ringer Erik lite passande och berättar att han råkat få med sig min ipod. HELL! Jag gick och prata med Mimmi ett tag innan jag bestämde mig för att åka in till staden och hämta min ipod. Sa hejdå till mina fina flickor och kom till gallerian och träffa Erik. Vi gick runt och snackade ett tag om allt och allt. Åkte till mörby där ja träffa Jean och co. Var där ett tag sen åkte ja hem. Nu måste jag packa. Jag drar ju till Åre imorn! Jag tar med mig datorn ska försöka koppla upp mig så fort jag kan. trevligt.

Har ingenting att säga mera än att jag är inte på mitt bästa humör och att jag vill säga förlåt till min vän, även om du inte bryr dig eller nåt så kommer du alltid vara min bästavän. Jag visste faktiskt inte.



De läcker över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0