stegmätare

Haha, jag har bestämt mig för att pröva något jag aldrig gjort förut! Börja använda stegmätare, för er som inte vet vad de är så är de precis som de låter; en liten maskin som mätare hur många steg man tar på en dag. Man sätter fast den i byxorna och låtsas som den inte är där, på kvällen senare kan man se hur många steg man har tagit under dagen. Hittade en sådan i mitt rum helt sprillans ny och tänkte pröva använda den, kul att se hur många steg man tagit på en dag:) Har fotat lite här så ni kan se ungefär vad tanken är! (ursäkta fruktansvärda bilder, mobil kameran bli sämre)

 
Sådär ser den lilla saken ut:)



Sdåär sätter man fast den på brallorna och börjar gå:)

Haha nu ska jag börja göra klart de sista innan jag tar bussen till MC där jag träffar tjejerna

kärkek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0