smurftrion

Yepp! Träffade Lilljill idag och gick upp till plugget idag vi hade SO först, sen hade vi en vanlig dag, seg och jobbig. Vi gjorde verkligen inte någonting speciellt kul x) Hade bild och de va kul! Jag gillar bild och jag och jill ska bli konstnärer :D Slänger in en bild på min bildmapp jag har gjort:D Super najs, ser ut som en blåfläcklig ko x) Efter skolan så hade jag ett ART möte eller aa de va något sånt konstigt! Sen så träffade jag LillJill och Mayyson vi trippade ner till mörby med massa andra bland annat Adrian, Danne och några av dom grabbarna:) Vi va i mörby ett tag sen så skulle pojkarna gå så vi gick också vi gick till våran brygga! :) Gud så mysigt! Sen så gick vi hem till LillJill och gjorde ingenting jag och Maya gick över till henne och sen kom brodern min och hämtade mig, senare så nu har vi käkat jag ska börja packa!

Lägger in lite bilder:)
Kärlek till er

Bilder från idag


Looks like it use to!



Smurftrion - trion utan försäkring x)



Hej hetta



Ni kommer alltid vara mina favortier!



Nej jag har inte foten imot himlen -.-



Bildmappen!



LillJills mapp!

Tack för en super tack med er tjejer!
Mayyson LillJill Lillsan
the trio som aldrig tar slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0