ska de va såhär! Då är de onödigt att ha..

sovmornar! Herregud, asså här har man sovmorgon till 10.30 och vaknar klockan 07.00 helt klar vaken och pigg och kan inte somna om:O haha! IDag ska jag till skolan dåra halv elva! Ska ha slöjd i tjugo minuter bara! Sen så har vi Kör/bank och sen så åker vi till Tekniska Museét för att kolla på 4D nån film! Ska bli kul:) Så jag går bara i skolan i drygt 2½ timme idag SKÖNT! Jag ska nu försöka hitta på nåt och göra, när datorn lägger av som den antagligen kommer göra snart då ska jag börja fixa mig klar:) Jag vet att jag inte bloggat lika mycket som förut, men jag hinner inte! Skolan och allt tar sån tid! :) Men jag ska göra allt jag kan för att inte tappa suget=) Men jag ska avsluta de här inlägget nu! Slänger in en bild från Sum-sim i våras när jag simmar fri-sim:) Ha en jätte bra dag,!

 VS
Hur är den finast? färg? Eller Svart/vitt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

svartvit:)

2008-09-02 @ 14:35:21
Postat av: Anonym

hahhahahahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahhah badmössa?

2008-09-03 @ 17:00:30
Postat av: Anonym

öhm? problem med det eller? ;S



jag tycker den e finast i färg, men svartvit funkar oxå ;)<3

2008-09-03 @ 19:25:28
Postat av: Elin

färg :D

2008-09-12 @ 17:22:12
URL: http://eiichys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0