Planer

Japp, eftersom dagen gått åt till en dag i sängen framför OC så låter jag Maya, bästis dra iväg mig på bio senare ikväll vi ska kolla på Mirrors den verkade bra! Vi skulle träffas i Mörby lite senare och åka in till stan på Sergel där bion går:) Jag kommer vara borta runt 7-9 kommer hem och då får vi se om den va bra eller inte:)

Tack för hjälpen med headern idag, nu har jag ännu en fråga! Tycker ni om den enfärgade bakgrunden eller ska de bli förändring på den också? Ni bestämmer :D


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för kvällens mys med bästavän!


Ha en bra fortsatt dag, och glöm inte att kommentera om bakgrunden och fortsätt kommentera om headern:)


kärlek

LB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0