packar

Herregud de går inte att få ihop en bra, och lagom mycket packning-.- De blir bara konstigt nu har jag packat i och ut väskan typ fem gånger :O Vet inte vad jag ska ta med mig, fjärde året jag åker med och lika jobbigt att packa varje år. Aja nu ska jag ta tag i de här:O Jag kommer sakna så många, men speciellt, Maya, Adrian, Jill och Didde.. men ändå är de bara 3 dagar känns så konstigt att åka x) De blir säkert bra har handlat lite gott också.

Lägger in en bild på min kaotiska packning..-.-



Japp min älsklingsjacka ligger där också den ska med :D
haha kolla bara va ja har kommit INGEN vart..

Kommentarer
Postat av: amilia

fjortisjackan

2008-09-27 @ 18:15:41
Postat av: L

haha, jo de sägs ju så!

Men jag kanske va fjortis när jag köpte den och kommer inte sluta använda den bara för alla har stämplat den som "fjortisjacakan":)

2008-09-29 @ 08:45:09
Postat av: klara

finaste och SKÖNASTE jackan :)

2008-09-29 @ 18:15:35
Postat av: julia g

va de kul att vara fjortis lixom? känndes de inte jobbigt att alla typ inte gillade en?förutom de andra fjortisarna

2008-09-29 @ 20:49:10
Postat av: l

Haha, den frågan har jag svarat på dussin tals gångerx) Jag säger såhär; Fjortistiderna är de ROLIGASTE knasigaste, bästa tiderna i din tonår tycker vissa, jag tyckte de va SJUKT kul och SJUKT jobbigt.. helt jätte jobbigt men de va så att jag inte mådde bra under min period som fjortis ja va SÅ osäker i mig själv så jag måste säga att ahar man självförtroendet är fjortistiderna jätte skojiga :D

2008-09-29 @ 21:49:56
Postat av: Louise

älskar jackan vafan!

2008-10-09 @ 19:31:04
URL: http://bimbolowise.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh jag me,

men skämigt äre att gå runt med den efter den stämpeln man fått -.-

2008-10-09 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0