ny vecka nya möjligheter

Yes, nu har jag vaknat och duschat, jag har ingen aning o vad problemet med mitt hår är! Så fort jag duschar så blir de jätte äckligt redan kvällen eller dan där på! Hjälp mig:O Har ni något bra tips på hårprodukter som är bra för håret? Skriv gärna de då:)

Idag börjar vi tjugo över nio och jag har därför tid på mig att bli klar! Så jag kan chilla såååå länge! Ska bli kul att dra iväg till skolan och träffa everybody. Haha de va så sjukt längesen jag tyckte de skulle bli kul att gå iväg efter en helg:O Men saker förändras! Idag har vi matte, sv, idrott, eng och so! Ganska skönt två timmars lunch också eller aa en håltimma efter lunchen:)

Träning blir de idag! Jag drar ju iväg till Tyskland på fredag morgon tidigt tidigt kommer inte ha tillgång till dator! Tyvärr men de är simtävling hela dagarna och på kvällarna är de laganda! Haha men de ska bli skitkul jag har varit med de här blr min fjärde gång! Önska mig lycka till! Jag åker dit på fredag morgon kommer hem måndag morgon jätte tidigt så de är bara över helgen! Men jag hoppas ni inte glömmer bort mig då")

Ha en bra dag, nu ska jag göra mig klar!

kärlek till er
LB

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp torr-shampo :)

2008-09-22 @ 15:58:51
Postat av: SnyggLotta

byt schampo darling, din hårbotten kan ha "tröttnat" på det du använder. Ta ett med pepparmynta i det är super.



Torrschampo är inte inte inte bra, det torkar ut håret och det ser matt ut....



Oj vad jag har hittat mycket saker till dig här, du kan shoppa loss ordentligt.



Säg till mig vad du allra helst vill ha så kan jag kolla innan ni kommer .



Kram min allra sötaste systerdotter. Kul att du är kär btw.

2008-09-23 @ 04:07:24
Postat av: rasmus

yo mannen, alltså jag går i din skola, å jag ser inget fel på ditt hår fett sexigt;)

kyssar

2008-09-23 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0