morningmorning

Ja nu sitter jag här med blött hår, halvt påklädd och halv sover-.- Hatar tidiga mornar! Idag ser dagen ut såhär att jag börja 9.20 och slutar 16.00 med en tvåtimmars lång lunchrast! Jag gillar shemat på måndagar de är jätte sköna lektioner, matte, svenska, idrott, engelska och SO,  hela dagen går man och längtar till SO haha ja vet inte varför men de blir bara så!:) Idag ska vi börja på nytt moment i matten tror jag och jag har gjort hela A hela B och börjat på lite av C uppgifterna på föregående moment 1.6, och om jag ligger jämt med planeringen ska vi idag börja på 1.7! Efter matten har vi Svenska och läs timma! Jag läser 'Förföljaren' En otroligt bra bok! Efter de har vi två timmars lunchrast SKÖNT! Sen idrott skulle typ orientera idag-.- haha och sen Engelska vet inte hur de ligger till där riktigt! & sen dagens avslut tror jag bli en film på SOn! De låter som en bra dag tycker jag:) Ingen träning för mig idag pga hostan och förkyldningen! Men på onsdag kanske!


Ha en bra dag!

kärlek

LB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0